Reis van me leven deel 9!!

27 juni 2012 - Leusden, Nederland

Och wat gaat de tijd snel. Nog minder dan 1,5 week en dan gaan we weg ahhh!!. Langzaam aan begint de vermoeidheid toch wel toe te slaan. Druk geweest met werken en uiteraard wedstrijden van afgelopen weekend. Komende 3,5 dag vrij om bij te tanken en te zorgen dat er helemaal klaar voor ben. In de laatste week voor vertrek 3 ochtende en 1 avond werken en dan is het echt klaar :)

Afgelopen maandag vond de laatste vergadering plaats. Helaas is onze enige mannelijke deelnemer afgevallen. Helaas maar niks aan te doen. Dus dat betekend 4 meiden sterk dat we daar dus hard aan de bak moeten :). Gelukkig hebben we nog twee mannelijke begeleiders die mee gaan en die ook nog een hoop kunnen doen. En die zullen we de komende 2 weken ook echt wel aan het werk zetten.

Vandaag toch maar even snel de vossenjacht afgemaakt. Foto's gemaakt en laten afdrukken. Dus dat ligt klaar om in elkaar gezet te worden en in netjes ingepakt te worden.

Vandaag ook erg veel mazzel gehad. De speel-o-theek in de Glind is dicht gegaan vanwegen mensen te kort. Gelukkig was ik ruim op tijd  op mijn werk om even rond te kijken in de garage. Zo zijn er veel puzzeltjes, spelletjes en speelgoed de tassen ingegaan. Helaas was mijn kofferbak snel vol :( Maar het zijn nog hele goede spullen die zeker gebruikt kunnen gaan worden. Dat is ook wel een fijne gedachten dat je ook nog veel nuttige dingen achter kan laten. Waar ze zeker 8 weken plezier van kunnen hebben.

Zou aankomende vrijdag alles in gaan pakken. Maar ik denk dat het nu donderdag gaat worden. Mijn handen jeuken om alles in te pakken.  Heerlijk gevoel dat alles rond is. Volgende week hoef ik gelukkig niet zelf te rijden om de dozen bij ed bus te krijgen. De bus komt naar mij toe :) Heerlijk gevoel en hoop dat het dan ook allemaal mee kan :)

Komende dagen zullen er nog meer foto's op de blog komen.

En iedereen bedankt die iets heeft kunnen betekenen voor ons en de kinderen!!!

1. Corine:
    29 juni 2012
    Nog een lading haar spulletjes en knuffels!! Dank jullie wel!