Reis van me leven deel 10!!

1 juli 2012 - Leusden, Nederland

Gek idee, dat je gewoon vandaag over een week ergens in Polen zit. Dat je eerste overnachtig erop heb zitten en de eerste 600 a 700 km heb afgelegd. Best een raar idee.

Afgelopen dagen zijn er nog wat giften binnengekomen. Dus de 1,5 bananendozen die nog leeg waren zullen nu wel redelijk gevuld zijn. Van de week heb ik me in moeten houden om niet nog meer dozen mee te nemen. Ben heel hard voorbij de C1000 gerend. Want ja, daar stonden weer dozen :)

Vandaag ook definitief mijn tas ingepakt. Voor de zoveelste keer gekeken of ik wel alles heb. Ook dingen die je denkt moet dat echt mee of kan ik het thuis laten. Nooit wetend of je het daadwerkelijk nog heb. Lastig is dat!! Zal de komende dagen nog wel een paar keer de tas open doen en dingen erin doen of eruit halen.  Want ja, ben een vrouw!!

Maar nu is het echt aftellen geblazen. Komende week nog even 3 ochtende werken en 1 volle dag. En dan vrijdag langzaam aan naar mijn ouders toe. Ook Kruimel zal moeten verhuizen voor 2 weken. Ben benieuwd hoe ze het gaat houden zonder dat ik er ben. Zal vast goed gaan maar toch wel spannend. Want ze weet dat er iets gaat veranderen. Mijn kleine lieve meid!!

Misschien dat er komende week nog een blogje komt voor het vertrek. Maar dan zal het even stil zijn voor 2 weken. Berichtjes achter laten mag altijd, misschien dat er toch ergens internet is. En dan ben ik er als de kippen bij :D